عملکرد اجرایی

عملکرد اجرایی

مدیران اجرایی برای انجام آنچه که به‌طور خودکار قرار نبود اتفاق بیافتد، استخدام می‌شوند. آن‌ها وظیفه دارند هم برای موفقیت در سه‌ماهه و سال مالی جاری برنامه‌ریزی و اقدام کنند و هم برای موفقیت فراتر از سال مالی فعلی. همچنین، باید راهی بیابند که نیات و اهداف آن‌ها در تمامی سطوح سازمان به عملکرد مؤثر ترجمه شود.

یک مدیر اجرایی اغلب از خود می‌پرسد:
«آیا تیم من در حال انجام کارهایی است که به مؤثرترین شکل ممکن، آنچه سازمان در حال حاضر به آن نیاز دارد را تولید کند؟ آیا من به عواملی که باعث بهبود عملکرد در آینده خواهند شد، اشراف دارم؟»

سیستم میشن کنترل (Mission Control) خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد که به مدیران و تیم‌های اجرایی کمک می‌کند تا با قدرت، دستورکار پیچیده‌ای که با آن مواجه هستند، و همچنین هرگونه مشکل، چالش یا فرصت را مدیریت کنند.

میشن کنترل از راهبران در مواجهه با چالش‌هایی مانند موارد زیر حمایت می‌کند:

  • دستیابی به نتایج در شرایطی که مسیر مشخص نیست

  • گسترش یا تغییر در مسئولیت‌ها

  • ایجاد هماهنگی میان تیم‌های اجرایی، واحدهای تجاری و/یا شرکای استراتژیک

  • اجرای استراتژی

  • برنامه‌ریزی سالانه

متدولوژی مشاوره Mission Control روشی سخت‌گیرانه و شفاف است که به مشتریان ما امکان می‌دهد دقیقاً مجموعه‌ای از اقدامات را شناسایی کنند که بی‌تردید منجر به تحقق آنچه که به‌طور خودکار رخ نمی‌داد، خواهد شد. این متد باعث می‌شود افراد در تمامی سطوح سازمان، اهمیت بنیادی فعالیت‌های خود را درک کنند و بدانند که عملکردشان مستقیماً با اهداف اصلی سازمان مرتبط است.

افزون بر این، با استفاده از این روش، افرادی که وظیفه پیاده‌سازی این اعمال را دارند، باانگیزه، توانمند و صاحب اختیار می‌سازد و در نتیجه آن باعث توسعه فردی هر یک از این افراد نیز خواهد شد.

این روش مزایای زیر را برای به همراه خواهد داشت:

  • تبدیل پروژه‌ها و اهداف کلی به مجموعه‌ای دقیق از اقدامات که منجر به تحقق آن‌ها می‌شود

  • اشراف کامل بر عوامل کلیدی و اطمینان از اینکه کارکنان مستقیم آن‌ها روی اولویت‌های صحیح تمرکز دارند

  • حل اختلافات قدیمی که مانع پیشرفت شده بودند

  • ایجاد شفافیت چشمگیر درباره آنچه باید انجام شود، که منجر به دسترسی جدید به عملکرد مؤثر و نتایج قابل توجه شده و عملکرد فردی و جمعی را به‌طور چشمگیری ارتقا داده است

  • ایجاد ارتباط واضح و غیرقابل‌انکار میان عملکرد کارکنان و تحقق چشم‌انداز، ارزش‌ها و تعهدات سازمان

  • کاهش تلاش‌های بیهوده و حذف عوامل حواس‌پرتی

  • افزایش توانایی همکاری تیمی برای مقابله با مشکلات و چالش‌های اجتناب‌ناپذیر

  • تمرکز بیشتر بر تکمیل کارها

منبع: https://missioncontrol.com/pages/executive-performance


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیایید آینده را با هم بسازیم

گشایش‌ها توسط زنان و مردانی خلق می‌شوند که برای نتایجی که روزی فقط یک امکان بودند، می‌ایستند. کسانی که امکان را به واقعیت تبدیل می‌کنند.

لوگو وی ما

مشترک خبرنامه ما شوید!

خدمات
نشان ساماندهی
logo-samandehi

© 1403 - تمامی حقوق برای وی ما محفوظ است.