ارزیابی پایان دوره پیادهسازی راهبری لطفا در صورت تمایل، نام خود را در این قسمت بنویسید:۱. با «بودن منشاء آیندهای» و با راهبری پروژهای در محیط خودتان و سهیم شدن با دیگران چه چیزی را برای خودتان کشف کردید؟*۲. در طول این دوره، چه چیزی برای خودتان کشف کردید که به نظرتان در تمام طول زندگیتان آن را با خود خواهید داشت؟*3. در طول این دوره، چه چیزی برای خودتان کشف کردید که به نظرتان در تمام طول زندگیتان آن را با خود خواهید داشت؟*4. چقدر احتمال دارد که شما دوره پیادهسازی راهبر بودن و عملکرد مؤثر راهبری را به دوست یا همکاری که به توسعه راهبری علاقهمند است پیشنهاد کنید؟* لطفا به محتوای دوره و تجربهتان درباره هر یک از موارد زیر، از عدد ۱ تا ۵ امتیاز بدهید (۱ کمترین امتیاز، ۵ بیشترین امتیاز) 5. پروژه راهبری شما*123456. تمرینهای حین جلسات و تمرینهای بین جلسات*123457. جلسات آنلاین با مربی*123458. جلسات و گفتگو با گروهتان*123459. عملکرد تیم ویما*1234510. ارزشمندترین بخش این دوره برای شما کدام بخش بود؟*11. کم ارزشترین بخش این دوره برای شما کدام بخش بود؟*12. در پایان، اگر موردی هست که بخواهید آن را با ما در میان بگذارید، لطفا آن را در این قسمت وارد کنید.*