هوش هیجانی در رهبری
آنچه رهبران برجسته را از سایرین متمایز میکند، تنها دانش تخصصی یا مهارتهای فنی نیست، بلکه توانایی آنها در درک، مدیریت و […]
بهبود فرآیندهای کسب و کار
بهبود فرآیندهای کسب و کار: راهکارهای بهینهسازی عملکرد سازمانی بهینهسازی فرآیندها (BPI) نهتنها موجب افزایش بهرهوری و کاهش هزینهها میشود، بلکه کیفیت […]
استراتژیهای توانمندسازی کارکنان
توانمندسازی کارکنان یکی از مهمترین عوامل موفقیت در سازمانهای مدرن است. این رویکرد نه تنها باعث افزایش رضایت شغلی کارکنان میشود، بلکه […]
عملکرد گروه کاری
امروزه دستیابی به نتایج چشمگیر در کسبوکار معمولاً به تلاش یک تیم یا گروه کاری نیاز دارد. این گروهها اغلب بهصورت بیندپارتمانی […]
تغییر ساختار سازمانی
تغییر ساختار سازمانی: ضرورتها، چالشها و راهکارها ساختار سازمانی یکی از مهمترین عوامل تعیینکننده عملکرد و بهرهوری یک سازمان است. تغییر در […]
تعادل کار و زندگی زمانی آسانتر میشود که مدیر شما بداند چگونه عملکرد را ارزیابی کند
مدتی پیش، یک مدیر از من خواست تا مهمترین مزیت کار و زندگی برای کارکنان را نام ببرم. من پاسخ دادم که […]
پیاده سازی OKR
آموزش پیاده سازی OKR OKR (Objectives and Key Results) یک روش مدیریتی برای تعیین اهداف و نتایج کلیدی است که به سازمانها […]
فرهنگ سازمانی
فرهنگ سازمانی؛ تعریف، اهمیت و روشهای بهبود آن فرهنگ سازمانی مجموعهای از ارزشها، باورها، هنجارها و رفتارهایی است که در یک سازمان […]
عملکرد اجرایی
مدیران اجرایی برای انجام آنچه که بهطور خودکار قرار نبود اتفاق بیافتد، استخدام میشوند. آنها وظیفه دارند هم برای موفقیت در سهماهه […]
مدیریت تغییر و مدلهای آن
در دنیای پویای کسبوکار، تغییر اجتنابناپذیر است. سازمانها برای حفظ رقابتپذیری و رشد خود نیازمند مدیریت تغییر هستند. مدیریت تغییر فرآیندی استراتژیک […]
دوره مدیریت پروژه
مدیریت پروژه یکی از مهمترین مهارتهایی است که در دنیای کسبوکار و صنایع مختلف کاربرد دارد. با توجه به نیاز روزافزون سازمانها […]
دکتر جری اچوریا: راهبر آموزشی و پژوهشگر برجسته
استاد و معاون آموزشی بازنشسته دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، فرزنو و معاون اجرایی سابق و رئیس امور آموزشی سیستم دانشگاه ایالتی کالیفرنیا دکتر […]